سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دیدنی و شنیدنی

 

                                  welcom  

از دانشجویان خواهش میکنم همشو بخونن این مطلبو

       http://4.bp.blogspot.com/_UsKoSigr_28/SSqoYkpFfEI/AAAAAAAAP3I/wuOrylO2_YY/s400/Fantasy+Art+(4).JPG

 

سلام وبا عرض خسته نباشید ممنونم که این وبلاگو انتخاب کردین    حتما همشو بخویند دانشجویادن گرامی

طبق نوشته ای که داده بودم روی بورد من  گفته بودم  هر گونه سوالا در هر زمینه ای

هر سوالی  "نمونه سوالی " هر مطلبی هر توضیحی در مورد هر مطلب "اصطلاحی" یا هر چیزی که در رشته ی حقوق هست و شما در موردش اطلاعات کمی دارین یا بیشتر میخواین بدونین  کافیه به من بگید تا برا شما اماده کنم .

البته من یه درخواستی از شما دارم اگه مایلید با من هم کاری کنید من هم اماده هستم  تا بتونیم با هم دیگه این وبلاگو ارتقاش بدیم وبهترش کنیم  من اماده هستم با شما هم کاری داشته باشم . اماده  هستم با شما دخترا و پسرا هم کاری داشته باشم.

  و البته چنتا ظابطه باید بگم:

1: در صورتی که نتوانم به سوالات شما پاسخ بدم به شما اطلاع میدم  

2: کلیه سوالات خود را در قسمت نظرات به من اطلاع بدین تا  من بتونم اونها رو بخونم جواب سوال شما در صفحه جداگانه در صفحه اصلی با درج نام وسوال شما

3: جواب سوالات شما در حداقل زمان جواب  داده خواهد شد

4:  در مورد مقاله تا اطلاع بعدی معذورم

5:جواب سوالات شما رو از یه وکیل میپرسم که دوست من هست میپرسم البته اونایی رو که خودم نتونم پیدا کنم

6:شما در این وبلاگ میتوانید انتقاد پیشنهاد خود رو قرار بدین.

7: اگه شما هم رشته ای های گل خودم میخواهید با من  در زمینه وبلاگ هم کاری کنید کافیه با درج اسم سن و   مشخصات خود به من بگید تا طی یک روز اشنایی در یکی از دانشگاها من با شما اشنا شم و به شما بگم چه کاری باید بکین اگه هم میخواید میتونید بگید که چه روزی من میتونم شما هم رشته ای ها رو ببینم وبا شما هم کاری کنم در زمینه وبلاگ یا میتونید شماره خود را برام پست کنید بازم ممنونم میشم که با من هم کاری کنید .

8: فقط از دانشجویانی که در ترم  1 الی 4 هستن من درخواست هم کاری رو قبول میکنم

9: جواب سوال شما رو توی صفحه  اصلی جداگانه من تو وبلاگم میزارم   وه اسم شما رو کنارش میزارم که این جواب سوال مربوط به شماست

منتظر سوالات کلیه درخواست های شما در هر زمینه و هم کاری شما در این وبلاگ هستم  . 

پس کلیه درخواست ها و هم کاری های شما با درج نام در قسمت نظرات. 

بازم ممنونم


نوشته شده در شنبه 89/3/29ساعت 12:51 عصر توسط میرحسینی نظرات ( ) |


Design By : Yasi Theme